Sidor

onsdag 2 juni 2010

Vårteckenutmaning sista delen

Vårt gamla äppelträd har börjat blomma.



Syrenhäcken är full med lila blommor.


Jag har börjat köpa blommor till amplar och krukor.



Årets tomatplantor.
Hejsan!
Sista delen av Vårteckenutmaningen kommer lite sent och får tala i bilder, nu har vi härligt försommar väder här i västra Värmland, härligt att kunna vara ute och fixa.
Jag har ett projekt på gång ute i ladan så jag har börjat städa där ute för att kunna börja, jag ska visa er så fort det finns något att visa.
-
Nu ska jag cykla i väg och jobba, ha en bra dag.
Kram Rebecca.




2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad härligt det är med våren och allt vi har framför oss, det är nu det är som bäst tycker jag.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med vår, vi här nere dras fortfarande med något som liknar höst.

    Vad spännande med ett projekt i ladan. Ska jag hålla utkik efter. Jag håller också på med ett litet projekt, men vi får se om det blir bra så kanske jag visar den 31 juli :)

    Hoppas allt är bra med er! Hälsa
    Massa kram

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.