Sidor

torsdag 15 juli 2010

Lavendel




Hejsan!
Förra veckan när jag va ledig så passade jag på att plantera lite blommor, bättre sent än aldrig!
Jag köpte lavendel till vår zinkbalja som vi har framför vår farstukvist. Zinkbaljan fanns här i huset när vi köpte det och det är jag så glad för, jag tycker jätte mycket om den och den står där året runt, jag byter bara ut innehållet i den.
I dag är M ute och snickrar lite på husväggen jag skulle vilja ha den klar innan jag fyller år så vi kan ta bort ställningen, så då får han passa på innan jag ska cykla till jobbet.
Igår fick jag en trevlig överraskning jag hade vunnit en jätte fin kudde hos Nordljus, titta gärna in hos Lina hon har en jätte fin blogg och butik.
-
Ha en bra sommardag, kram Rebecca.

5 kommentarer:

  1. Lavendel och zink är en ovanligt förtjusande kombination! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en härlig och skön dag..Kram/Annelie

    SvaraRadera
  3. Hej vännen och grattis till vinsten! Så fint det blev med Lavendeln! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Lavendel är så vackert!!! När projekt trädgård kommer till någonstans i röran så vill jag ha en liten rabatt med just dessa. Hoppas att allt är bra med dig!
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.