Sidor

söndag 18 december 2011

Databord



Hejsan!
I dag är det fjärde advent och min lillgrabb fyller 3år idag, GRATTIS ÄLSKLING! Så vi har haft kalas hela helgen. Det känns som att jag har ätit onyttigheter hela helgen och det lär ju inte bli mindre nästa helg *ler*.
Bilderna i dag är från vårt nya datorbord... eller bordet är inte nytt bra flyttat och så har datorn fått plats på det. Datorn står vi vårt matsalsrum, egentligen vill jag inte ha datorn framme men det känns bra att vi nu använder rummet till mer än bara matsal. På önskelistan just nu står en "låda" som själva datorn kan stå i för själva lådan är ju inte så snygg, har en lite önskan om att M ska bygga en!
Hoppas att ni haft en mysig fjärde advent, kram Rebecca.

2 kommentarer:

  1. Jättefint med fönstret och lilla mailegnissan som dinglar med benen. Jättefint och ha datorn där, stor skillnad mot mitt skräpiga skrivbord.
    Ha en fin julvecka och grattis till 3-åringen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Här var det MYSPYS!! Databord, ett toppen sådant tycker jag, Klem Anna

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.