Sidor

måndag 12 december 2011

Ljuslåda






Hejsan!
I tvrummet har jag gjort i ordning en liten låda för lite ljus, det går ju åt jätte mycket ljus så här i adventstider. Jag har ljusstakar och ljuslyktor överallt, och jag tänder gärna många. I dag har jag varit en snabbtur på ikea och fyllt på förrådet *ler*. När vi var i stora staden så tittade vi på en ny dator och ja, det fick följa med en hem, så detta är mitt första inlägg på den nya datorn! Vi har pratat länge om att köpa en ny stationär dator, men det är inte lätt att veta var man ska plassera den, just nu står den i matsalsrummet och där skulle jag nog vilja ha den så rummet blir använt mer än när vi har gäster.
I morgon är det lucia och det ska vi fira på barnens dagis, mysigt att få komma dit och se alla barnen.
Ha det bra, kram Rebecca.

8 kommentarer:

  1. Härlig låda med ljus,jag har varit på ikea idag och fyllt på förråden så nu kan det bli jul
    Ha en riktigt bra lucia

    SvaraRadera
  2. Jättemysig liten låda du har plockat ihop..:-) Bra att ha ljusen lätt tillhands!

    Ha en mysig lucia
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Bra dag och åka till stan, är mycket mindre folk i början av veckan. Roligt med ny dator.
    Lussekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så fint med din lilla låda, man behöver verkligen ha ljusförråd lite var stans den här årstiden.
    Ha en fin lucia.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Härlig ljuslåda och Grattis till nya datorn!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Vilken söt liten ljuslåda :) Mysigt att de framme och nära tillgängligt denna tid när man tänder så mycket ljus.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  7. Älskar lådor av alla de slag och din är jättevacker!
    Önskar dig en stämningsfull Luciakväll.

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.