Sidor

måndag 17 januari 2011



Hejsan!
I dag har vi nästan vårväder här hos oss, solen skiner och det droppar från taken. Härligt att få vara ledig en sån här dag. Nu när det börjar kännas lite vår börjar jag drömma om vår altan som vi ska börja bygga under våren, jag har många tankar och idéer som jag hoppas går att förverkliga.  Vi har haft två söta flickor här på fika idag, alltid lika kul att få besök när man bara är hemma och är ledig.
Jag har köpt mig ett nytt kuddfodral, som en stor ros som ligger i fåtöljen i matsalsrummet, jag gillar den färgen nästan lite grålila.
Hoppas att ni alla har en bra dag, kram Rebecca.

3 kommentarer:

  1. Becca,
    Glad you liked my nutcracker!
    I love wicker, your chair looks so comfortable!
    Rebecca

    SvaraRadera
  2. Superfina hörna! Stolen är jättefin o kudden absolut ljuvlig!!! Där kan du nog lätt vila bort några minuter;)
    Ha en fin dag!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Såå snygg stol,kudde e me ljuvlig!
    Tänkte försöka mig på att sy en sån efter mina senaste projekt ,se gärna min blogg.
    ha de bra

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.