Sidor

torsdag 10 mars 2011

Vårkänslor?

Hejsan!
I helgen hade jag riktiga vårkänslor, solen sken och jag planterade frön och satte om lite blommor, och nu har det snöat här i två dagar och vårkänslorna har nästan försvunnit. Men jag försöker att ha så mycket vår inne som jag bara kan, jag har köpt en kruka med pärlhyacinter som jag delat på och placerat ut lite var stans här hemma, två små lökar fick sitta i en gammal kaffekopp som står på vårt gamla skåp i matsalen. Jag fick se förut att det börjar gro i min plugglåda, det har kommit upp små små blad av mina timjanfrön, kul att det går så fort.
Det är också jätte roligt att så många vill vara med i min utlottning, om du missat den så hittar du den HÄR.

Ha det bäst, kram Rebecca. 

3 kommentarer:

  1. Så inspirerande med pärlhyacinterna, verkligen våår... man får försöka göra det bästa trots snöeländet...
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  2. Gomorron vännen,ja här har det oxå snöat...Dryyyygt..Vi hade så det räckte innan..:)) Å visst är det så mysigt med alla dessa blommor..Ha en riktigt bra dag nu..KRAAAM!!!

    P.s Utlottning på min blogg

    SvaraRadera
  3. Hoppas det snöat klart nu, idag äntligen lyser solen. Och säkert hos dig också, har precis pratat med min mamma, och ni har nog samma väder.
    Ha en riktigt mysig helg
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.