Sidor

lördag 25 juli 2009

Hejsan,
I går åkte jag och A till Karlstad och hade det mysigt i regnet *ler*, M och E är på en liten tältsemester så då passade vi på att åka på shopping.
Jag hade tänkt besöka butiken Änglarum (jag tror att den heter så) i Kil, men tyvärr öppnade den kl 12, och vi va alldeles för tidiga, så vi får åka in till Kil en annan gång, synd.

Jag va bland annat på Rum & Kök och köpte denna söta korg och dessa fina små dukarna från Bruka Design.
Och självklart tittade jag in på noll54, där har dom alltid så mycket fint, jag har fått ett bonuskort där en gång och igår blev det fullt, jag tror att det va så att om man handlade för 250kr så fick man en stämpel och när man hade 10 stämplar fick man 200kr avdrag nästa gång man handlar, så jag handlade med en gång *ler* jag kan ju aldrig vänta , jag köpte denna fina skylt, som just nu hänger i hallen. Helt underbar tycker jag.









Nej, nu är klockan alldeles för mycket och jag måste gå i säng, i morgonbitti kommer min gulliga svägerska hit och ska fixa mig fin i håret för i morgon ska vi på bröllop, det ska bli så kul.
Ha det så bra, kram Rebecca.


8 kommentarer:

  1. Vilket fin skylt har aldrig sett tidigare.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag det var en fin skylt. Vad roligt att få gå på bröllop. Önskar dig en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul och komma till Karlstad. Noll54 är min favorit-butik, tur att du gick dit, där finns så mycket fint. Den skylten är jättefin, och din korg var också himla fin. Hoppas ni får ett kul bröllop idag.
    Kram AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin korg!! Vad kul att få gå på bröllop alltid så stämningsfullt och vackert! Kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Den skylten var verkligen snygg! Även korgen förstås ;)

    Åh, så roligt att få gå på bröllop. Ha så trevligt.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Åhhh vad synd att vi inte hunnit öppna nu när du var i Kil och allting!!!! Ja, jag hoppas att du får dig någon mer tur så att du kan komma in. Vi öppnar kl 12 och har öppet i ett sträck, så vi stänger inte för lunch som de flesta andra butiker i Kil gör.
    Ser att du i alla fall hade tur att hitta lite godbitar. Den där skylten är jättefin :-)
    Ha det så gott så hoppas jag vi ses!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Den korgen var underbart fin :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.