Sidor

måndag 20 september 2010

Orkidéer





Hejsan!
Alla som känner mig och säkert in som tittar in här också vet att jag älskar orkidéer, jag har orkidéer i nästan varje rum och dom brukar nästan alltid blomma om. Jag brukar ofta få frågan om hur jag gör men jag gör inget speciellt dom trivs nog bara i vårt ljusa hus. Jag köpte två orkidéer av en för mig ny sort för ca 1 år sedan. Jag tyckte jätte mycket om den, lite annorlunda jämfört med dom som jag brukar köpa, men när den blommat färdigt trodde jag aldrig att det skulle blomma igen så när jag såg att den fick knoppar blev jag så glad, och snart blommar båda, tänk att man kan bli så för lite blommor.
I morgon fyller M år men eftersom att jag jobbar kväll i morgon så ska vi ha kalas i kväll så nu efter frukost ska jag och grabbarna baka.

Ha en bra dag, kram Rebecca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.