Sidor

tisdag 7 september 2010

Tema Barnrum





Hejsan!
När jag såg att veckans tema hos InspirationsFabriken va barnrum så tänkte jag att jag skulle städa och fixa lite på E rum och ta lite nya kort där inne, men tyvärr har jag inte varit pigg så jag fick leta fram lite gamla kort på vårt barnrum. Titta in på Fabriken och få inspiration till barnrum.
Snart när vårt sovrum är klart så ska A också få ett eget rum och då ska E få skrivbord och lite nya hyllor, så då får jag en ny chans att visa Es rum igen.
I dag har jag varit hemma och tagit det lugnt, har ont i munnen och idag har jag fått pensellin.
-
Ha det bra, kram Rebecca.

4 kommentarer:

  1. Va mysigt det ser ut där sängen är. Det är så kul att kika in och få inspiration
    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vilket kul rum med mysiga krypin!
    Expedit-hyllan är verkligen perfekt i barnrum, vår storebror har en sån också.

    SvaraRadera
  3. Det ser mysigt ut.. Jag är sugen på att göra om min sons sovrum snart.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. nejmen vilken mysig vrå! har precis ett sådant utrymme hos oss som vi borde utnyttja på något bra sätt! Tack för inspiration!

    SvaraRadera

Tack, för att du lämnar en kommentar, du gör mig så glad! Kram Rebecca.